BESTELLEN

Graag zeker van uw brood of broden aarzel niet om te bestellen.

Bestellingen bijven mogelijk  voor mensen die de winkel niet kunnen bereiken.  Deze bestellingen kunnen aan huis geleverd worden.

Hou rekening met onderstaande RICHTLIJNEN voor het plaatsen van een bestelling. Dankuwel.

RICHTLIJNEN

    • Omschrijf de producten (verpakking, inhoud, merk) zo goed mogelijk. Wees specifiek over hoeveelheden.
    • Is online bestellen voor u niet mogelijk? Dan belt u 03 6669032 tijdens onze openingsuren.  
    • Bestelt u verse voeding (groenten, fruit, brood, gekoelde producten) dan verwachten wij uw bestelling 2 werkdagen voorafgaand aan de dag van levering/ophaling, telkens tot 12u. 
    • Bestelt u enkel droge voedingswaren, supplementen, verzorgingsproducten of schoonmaakmiddelen (etc…), dan kan dat tot 1 werkdag voorafgaand aan de ophaaldag, ook tot 12u.
    • Houd er rekening mee dat onze voorraad nog steeds beperkt of op kan zijn. We doen allemaal ons best in de ganse sector

BETALEN

  • Betalen gebeurt bij voorkeur elektronisch.
  • Bij een thuislevering gebeurt de betaling per overschrijving.

BEZORGEN

Mensen die in quarantaine zitten, ziek zijn of behoren tot een risicogroep en niet buiten mogen, alsook mensen die aan het werk zijn binnen de cruciale sectoren, mogen ons opbellen om te kijken of we hen kunnen verder helpen.  Spreek een boodschap in en we bellen u terug.
Een mail sturen naar bestel@natuurbron.be mag ook. Refereer eventueel naar uw online bestelling, als u die geplaatst heeft, en vertel ons hoe we u van dienst kunnen zijn.